‫نمایشگاه الکامپ و دیدار عمومی انجمن برنامه نویس

elecomp87

چهاردهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی از ۲ الی ۵ آذرماه ۸۷ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. هر چند که حرف‌های خیلی زیادی پشت سر این نمایشگاه هست و خیلی‌ها معتقدند که ارزش دیدن و رفتن را ندارد ولی چون تا حالا به این نمایشگاه نرفته‌ام، می‌خواهم امسال برای اولین با در این نمایشگاه شرکت کنم شاید توانستم آنجا چند تا شرکت را که پروتکل ارتباطی ECE را به طور واقعی و عملیاتی پیاده سازی کرده‌اند ببینم و بتوانم یک لینک ارتباطی برقرار کنم. شاید هم چند تا از شرکت‌های برنامه نویسی خارجی حاضر در تهران یا نمایندگان ایرانی آنها به نمایشگاه آمده باشند. در این صورت از آنها هم فیض خواهیم برد.

barnamenevis
در کنار نمایشگاه الکامپ یک اتفاق جالب دیگر هم اتفاق خواهد افتاد: گردهمایی عمومی اعضای سایت برنامه نویس. این اتفاق به خودی خود اتفاق جالبی است چون آدم‌هایی را در این انجمن می‌شناسم که سرشان به تنشان می‌ارزد و دیدار با آنها برایم جذاب است. از طرفی من هیچ گردهمایی این طوری که مربوط به برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار باشد را نمی‌شناسم و این فرصت خوبی است تا با چند تا از هم صنف‌هایم از نزدیک آشنا شوم. این دیدار در روز دوشنبه ۴ آذر ۸۷ راس ساعت ۲ بعد از ظهر در محل نمایشگاه روبروی آبنمای میدان مرکزی برگزار خواهد شد. خبر مربوط به این گردهمایی و نقشه محل دقیق آن در اینجا آمده است. کاش بقیه هم بیایند.

Comments

  1. ناشناس

    Hello! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through a few of the articles I realized it's
    new to me. Regardless, I'm definitely pleased I came across it and I'll be
    bookmarking it and checking back frequently!
    Feel free to visit my web page : vakantiehuisje

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *